Klienti ka të drejtë të kthejë produktin, në rastin kur ai rezulton me difekt apo problem si rrjedhojë e fabrikimit/prodhimit, brenda një afati prej 14 ditësh kalendarike nga data e dorëzimit të produkteve të porositura.
Produkti duhet të kthehet në adresën e përcaktuar nga Halsa të publikuar në këtë faqe interneti.Produkti i kthyer duhet të jetë me paketimin dhe ambalazhimin e tij origjinal, i padëmtuar, i papërdorur dhe të shoqërohet me të gjithë aksesorët, dokumentat që vërtetojnë blerjen në rrugë elektronike.
Produktet e kthyera të mangëta, të dëmtuara, të përdorura ose të ndotura nuk do të pranohen nga Halsa
Klientit do ti dërgohet produkti i rregullt. Shpenzimet për zëvendësimin e produktit janë në ngarkim të Halsa
Produkti duhet të kthehet në adresën e përcaktuar nga Halsa të publikuar në këtë faqe interneti.Produkti i kthyer duhet të jetë me paketimin dhe ambalazhimin e tij origjinal, i padëmtuar, i papërdorur dhe të shoqërohet me të gjithë aksesorët, dokumentat që vërtetojnë blerjen në rrugë elektronike.
Produktet e kthyera të mangëta, të dëmtuara, të përdorura ose të ndotura nuk do të pranohen nga Halsa
Klientit do ti dërgohet produkti i rregullt. Shpenzimet për zëvendësimin e produktit janë në ngarkim të Halsa