Payment Methods



Klienti mund të kryejë pagesën për porosinë me një prej menyrave të pagesës të vena në dispozicion nga Halsa: pagesë në dorëzim ose pagesë me kartë debiti/krediti.

Nëse Halsa nuk mund të plotesojë porosinë ose një pjesë të saj, Klienti informohet paraprakisht për produktet që mungojnë dhe zgjedh të vazhdojë me blerjen (në këtë rast i zbritet vlera e produkteve që mungojnë dhe kosto përkatëse e transportit) ose të anullojë porosinë.

Informacionet e regjistruara nga sistemi i Halsa shërbejnë si provë të komunikimeve, porosive dhe pagesave të kryera ndërmjet Halsa dhe Klientit.

Në rastet e kryerjes së pagesës me kartë, Klienti lidhet automatikisht me serverin e pagesave, pjesë e sistemit të kontrollit të qendrës së përpunimit të të dhënave të bankës.

Të dhënat bankare të Klientit janë të mbrojtura nëpërmjet enkriptimit. Ato nuk kalojnë nëpërmjet sistemeve elektronike të Halsa dhe nuk ruhen në sistemet elektronike të Halsa.

Halsa nuk mban asnjë përgjegjësi nëse karta bankare, me të cilën kryhet nje pagesë në faqen e internetit www.Halsa.al eshte nje kartë e vjedhur apo e deklaruar e humbur, nëse banka përkatëse autorizon pagesën.

Dorëzimi i Produkteve

Dorëzimi i produkteve do të kryhet sipas afateve të publikuara në këtë faqe interneti.

Halsa nuk është përgjegjëse për pasojat e ngjarjeve që janë përtej kontrollit të saj të arsyeshëm, të tilla si ngjarje të forcës madhore ose që varen nga transportuesi, të cilat do të vononin ose ndalonin dorëzimin e produkteve të porositura.

Porosia dërgohet në adresën e depozituar gjatë kryerjes së porosisë.

Kthimi i Produkteve

Klienti ka të drejtë të kthejë produktin, në rastin kur ai rezulton me difekt apo problem si rrjedhojë e fabrikimit/prodhimit, brenda një afati prej 14 ditësh kalendarike nga data e dorëzimit të produkteve të porositura.

Produkti duhet të kthehet në adresën e përcaktuar nga Halsa të publikuar në këtë faqe interneti.Produkti i kthyer duhet të jetë me paketimin dhe ambalazhimin e tij origjinal, i padëmtuar, i papërdorur dhe të shoqërohet me të gjithë aksesorët, dokumentat që vërtetojnë blerjen në rrugë elektronike.

Produktet e kthyera të mangëta, të dëmtuara, të përdorura ose të ndotura nuk do të pranohen nga Halsa.

Klientit do ti dërgohet produkti i rregullt. Shpenzimet për zëvendësimin e produktit janë në ngarkim të Halsa.