Kushtet e Shërbimit



Termat dhe Kushtet e Blerjes


Ky dokument në një mjedis të lidhur me ndërmjet Halsa SHPK, e lidhur pranë QKR NIPT: M41501015Q, me adresë Rr. “Panorama”, Tiranë dhe Klientit, që mendon cdo subjekt që blen në rrugë elektronike në faqen www.halsa.al
Kjo përmbajtje dhe kushtet e blerjes, (më poshtë quajtur Termat dhe Kushtet), që janë të drejtat dhe kërkesat e tjera të kësaj faqeje (më poshtë Klienti/Blerësi) dhe Halsa SHPK (më poshtë quajtur Halsa SHPK/Shitësi)
Halsa SHPK ka të drejtë të fshehtë dhe të qetësojë në cdo kohë Termat dhe Kushtet. Në cdo rast, ndryshimet do të publikohen në këtë faqe interneti dhe do të hyjnë në fuqi në momentin e publikimit. Në asnjë rast ato nuk do të kenë fuqi prapavepruese.
Duke kryer një porosi në rrugë elektronike, përmes faqeve të internetit: www.halsa.al, ju pranoni dhe bini dakort me të gjithë Termat dhe Kushtet. Është e pamundur për ju të lexoni dhe kuptoni Termat dhe kushtet e kryerjes së cdo blerjeje.
Halsa SHPK ka të drejtë të anullojë një porosi dhe të ndalojë aksesin e një faqeje, të një ose më shumë subjekteve, për shkak të mosrespektimit të Termave dhe Kushteve apo për shkak të arsyes tjetër.



Kushtet e Blerjes



Për të kryer blerje në rrugë elektronike, Klienti duhet të jetë mbi moshen 18 vjeç, me zotësi të plotë juridike për të vepruar.



Krijimi i Llogarisë



Halsa SHPK i jep çdo individ të faqes, të krijuar një llogari në faqen e internetit:
www.halsa . Me një llogari të klientit emrin e përdoruesit dhe fjalëkalimin (pasword), të nevojshëm për akses në llogari. Është plotësuar e klientit të mbajë sekret dhe të mos zbulojë tek persona të tretë fjalëkalimin (password).
Halsa SHPK nuk mban asnjë tjetër nëse në llogarinë e Klientit, me emrin e përdoruesve dhe përdoruesve të tij kryhen porosi dhe blerë nga persona të tretë.



Produktet



Klienti informohet për karakteristikat kryesore të produkteve në faqen e internetit www.halsa.al. Për cdo produkt do të jepen të lidhura në lidhje me cilësinë e produktit, çmimin, etj.
Halsa SHPK mund të vendosë në çdo kohë të pezulluar, për shkak të publikimit dhe shitjes së produkteve në rrugë elektronike, për shkak të mirëmbajtjes, ndryshimsimit të faqeve për çfarëdo arsye tjetër.
Halsa SHPK rezervon të drejtën e pronësisë mbi produktet e dorëzuara deri në kryerjen e lirimeve të plota të çmimeve nga Klienti (transferim i fondeve në llogarinë bankare të Halsa SHPK).



Çmimi i Produkteve



Çdo produkt me çmimin e shitjes, i cili është çmimi me TVSH i produktit. Ky çmim nuk koston e transportit. Halsa SHPK ka te drejte te nderit çmimet ne cdo kohe.



Kosto e Transportit



Kostot e transportit të produkteve përcaktohen në vlerësimin e përgjithshëm të porosisë dhe të vendodhjes së Klientit. Këto kosto janë publikuar në faqen e internetit www.halsa.al.
Klienti njihet me vlerën e dërgimit të produkteve gjatë kryerjes së porosisë në faqen e internetit të Halsa SHPK.
Klienti pranon se është shoqëria e informacionit në lidhje me koston e transportit, vlera e cila i shtohet çmimit të produkteve të porositura.



Kryerja e Porosisë



Klienti ekzekuton porosinë e tij përmes llogarisë së hapur në faqen e internetit: www.halsa.al.
Klienti firmon blen dhe është i vendosur të vendosë të vërtetojë dhe të sakta për blerjen e produkteve dhe dorëzimin e produkteve.
Halsa SHPK ka të drejtë të refuzojë dhe të ekzekutojë porosinë e Klientit në kohë dhe për cfarëdo arsye. Në cdo rast Halsa SHPK njofton Klientin, me nga mënyrat e vena në një njoftim prej tij.
Halsa SHPK nuk mban për mosfunksionimin e faqeve të internetit, vonesa apo moslejim i kryerjes së porosive në rrugë elektronike, për shkak të ngjarjeve përtej rregullimit të arsyeshëm të Halsa SHPK.



Faqesa



Klienti mund të kryejë për porosinë me një paramendim të lirë të venë në lidhje me Halsa SHPK: pa dorëzim ose pa pagesë me kartë debiti/krediti.
Nëse Halsa SHPK mund të plotesojë porosinë ose një pjesë të saj, Klienti informon paraprakisht për produktet që mungojnë dhe zgjedhin këto nuk janë të përshtatshme që më blejnë (nën zbritjen e vlerave të produkteve që mungojnë dhe kostot e tyre të transportit).
Informacionet e regjistruara nga sistemi i Halsa SHPK si provë të komunikimeve, porosive dhe pagesave të kryera ndërmjet Halsa SHPK dhe Klientit.
Në rastet e kryerjes së lirimit me kartë, Klienti lidhet automatikisht me serverin e saj, pjesë e sistemit të kontrollit të qendrës së përpunimit të të dhënave të bankave.
Të dhënat e bankave të Klientit janë të gjitha nëpërmjet enkriptimit. Ato nuk kalojnë përmes sistemeve elektronike të Halsa SHPK dhe nuk ruhen në sistemet elektronike të Halsa SHPK.
Halsa SHPK nuk mban asnjë deklarim nëse karta bankare, me të cilën mund të lirë në faqen e internetit www.halsa.al një kartë e vjedhur është deklaruar nëse banka është e autorizuar.


Dorëzimi i Produkteve


Dorëzimi i produkteve të bëjë sipas afateve të publikuara në këtë faqe interneti.
Halsa nuk është përgjegjëse për SHPK-në e ngjarjeve që janë përtej kontrollit të saj të arsyeshëm, të tilla si veprimet e forcave madhore ose varen nga transportuesi, të cilat bëjnë të vononin ose ndalonin dorëzimin e produkteve të porositura.
Porosia dërgohet në adresën e depozituar gjatë kryerjes së porosisë.


Kthimi i Produkteve


Klienti ka të drejtë të kthejë produktin, në rastin kur ai rast me difekt apo problem si rrjedhojë e fabrikimit/prodhimit, brenda një afati prej 14 ditësh kalendarike nga të dhënat e dorëzimit të produkteve të porositura.
Produkti duhet të kthehet në adresën e kompanisë nga Halsa SHPK të publikuar në këtë faqe interneti. rrugë elektronike.
Produktet e kthyera të mangëta, të prekura, të prekura ose të ndotura nuk do të pranohen nga Halsa SHPK.
Klientit do ti dërgohet produkti i rregullt. Shpenzimet për zëvendësimin e produktit janë në ngarkim të Halsa SHPK.